Kennisbank
123-webhost > Kennisbank overzicht

Zoeken:


Alle berichten in de inbox zijn verdwenen. Wat nu?

Antwoord Wanneer u gebruik maakt van IMAP en de berichten uit de inbox plots niet meer kan inzien en/of u geen nieuwe mail ontvangt, dan wijst dat erop dat de diskruimte van uw hostingpakket volledig opgebruikt is. Uw mailprogramma kan geen bestanden meer wegschrijven naar de server, wat resulteert in een blanco index en een lege mailbox. Bij gebruik van webmail kan een tekort aan diskruimte resulteren in een 'internal server error'-foutmelding. Bij gebruik van POP zal u als gevolg van de blanco index alle berichten in de mailbox herhaaldelijk ontvangen. In het DirectAdmin-controlpanel kan u steeds het diskruimte-verbruik nagaan.

Het probleem kan verholpen worden door het verwijderen van bestanden van de server, zoals overbodige website-data, backups, logbestanden of oude email. Zodra er weer beschikbare ruimte is komt het mailverkeer even later opnieuw op gang en is ook de mail uit de inbox weer zichtbaar.

Is het niet mogelijk bestanden van de server te verwijderen, dan kan u een upgrade van het hostingpakket overwegen. Meer informatie over het upgraden van een hostingpakket vindt u op http://kennisbank.123-webhost.net/index.php?article=21 .
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Artikel details
Artikel ID: 187
Categorie: Email
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 5.0/5.0 (9)

 
« Ga terug



Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy Policy | Prijzen in euro en exclusief btw tenzij anders vermeld.