1. Open de Windows 10 of Windows 11 mail app en klik onderin het scherm op het tandwieltje 'Instellingen'. 2. Klik op Accounts beheren en vervolgens op Account toevoegen. 3. Scroll volledig naar beneden en klik op Geavanceerde configuratie. 4. Klik op Internet-e-mail en vul onderstaande gegevens in. - Emailadres: het volledige emailadres - Gebruikersnaam : nogmaals het volledige emailadres - Wachtwoord : het wachtwoord dat bij het emailadres hoort - Accountnaam : Willekeurige naam die u aan het account geeft - Berichten verzenden met deze naam : Uw (bedrijfs)naam - Server voor binnenkomende e-mail : de secure mailserver van uw hostingpakket * - Accounttype : IMAP4 - Server voor uitgaande e-mail : de secure mailserver van uw hostingpakket * - Uitgaande server vereist verificatie: aanvinken - Dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van e-mail: aanvinken - SSL vereisen voor inkomende e-mail: aanvinken - SSL vereisen voor uitgaande e-mail: aanvinken 5. Klik op Aanmelden. 6. Klik tenslotte op Gereed. * De correcte secure mailserver van uw hostingpakket kan u terugvinden in het DirectAdmin-controlpanel van de domeinnaam bij de link 'POP/IMAP email-accounts'.
« Ga terug